Jestem relacyjny. Rozmawiamy z Tomaszem Cieślakiem o TECH TRADE SHOW

MobilityAutor:
729 0
Udostępnień 0
26 października, w Warszawie odbędzie się spotkanie firm branży IT i Telco – TECH TRADE SHOW 2017. To kameralne wydarzenie branżowe, którego ideą jest zacieśnienie relacji partnerskich i handlowych między firmami, działającymi na polskim rynku.

Na nasze pytania o  październikowe spotkanie branży odpowiada Tomasz Cieślak, prezes wydawnictwa MIT MEDIA Group Sp. z o.o., jest organizatorem TECH TRADE SHOW.

 

Czym TECH TRADE SHOW różni się od dotychczasowych projektów grupy MIT MEDIA?

Tomasz Cieślak: W poprzednich latach nasza działalność skupiona była wyłącznie na branży Telco. W tym roku wychodzimy poza sektor telekomunikacyjny, ponieważ nowe technologie są wykorzystywane przez różne branże. Dlatego przy naszym nowym projekcie – TECH TRADE SHOW – stawiamy na firmy z branży IoT, IT oraz Telco. Pierwszy raz organizujemy jednodniową konferencję sprzedażową połączoną z cyklem prelekcji. TTS to kameralne wydarzenie.

Czemu tym razem nie zdecydowaliście się na organizację dużej imprezy branżowej?

Szybki rozwój rozwiązań e-commerce oraz Internetu sprawiły, że pokazywanie nowości produktowych jest obecnie znacznie prostsze. Media internetowe oraz serwisy społecznościowe na bieżąco informują o wszelkich premierach rynkowych. Duże targi nie są już niezbędne, by docierać ze swoimi produktami do odbiorców.

Internet znacznie uprościł również kontakty biznesowe. Czemu uznaliście, że konferencja sprzedażowa stwarza większe możliwości?

Zawsze wierzyłem, w bezpośrednie relacje biznesowe. Wiedza to jedno, a znajomości… Nie buduje się ich poprzez e-mail, czy komunikator. Wszyscy, którzy mnie znają, wiedzą, że jestem relacyjny. W biznesie pracuje się z firmami, ale przecież w firmach pracują ludzie. Bezpośrednie relacje umożliwiają lepsze poznanie swojego partnera. Imprezy branżowe niosą za sobą cele pro-sprzedażowe i mają charakter biznesowy, ale to inna forma spotkania. Daje możliwość dłuższej rozmowy i wymiany doświadczeń.

Do jakich firm skierowany jest TECH TRADE SHOW?

Najważniejszym wyróżnikiem tego wydarzenia jest to, że jest ono niezależne od jednego dystrybutora czy producenta. Dzięki temu otwieramy się na wszystkie firmy z branży Telco, IT oraz osoby, które w nich pracują. Wśród firm, które zaprezentują swoją ofertę, będą zarówno znane marki, jak i firmy, które szukają możliwości zaistnienia na polskim rynku. Liczymy na udział kilkuset osób – resellerów, retailerów, integratorów. Mam nadzieję, ta formuła spodoba się uczestnikom konferencji.

Jeśli już mówimy o formule wydarzenia, to co właściwie decyduje o jej atrakcyjności?

W agendzie znalazły się szybkie, 20 minutowe prelekcje dotyczące aspektów prawnych, biznesowych programów partnerskich, trendów, a także prezentacje produktów. Stawiamy na aktualne branżowe tematy, ale nie chcemy zanudzać uczestników zbyt długimi wykładami. Udział w prelekcjach jest bezpłatny dla osób związanych z nowymi technologiami. Wystarczy zarejestrować się na www.techtradeshow.pl. Wieczorem odbędzie się uroczysta gala, podczas której zostaną przyznane nagrody TECH TRADE SHOW AWARDS za największe osiągnięcia firm w działaniach B2B. Rada programowa złożona z ekspertów wybierze laureatów w kilkunastu kategoriach. Wieczorna gala daje możliwość rozmów w mniej formalnej atmosferze z przedstawicielami firm, które na co dzień ze sobą konkurują. To kolejny po Gali Mobility Trends projekt, którego głównym celem jest integracja przenikających się branż technologicznych.

Dziękuję za rozmowę.

Agnieszka Wajszczyk

TECH TRADE SHOW jest projektem miesięcznika „Mobility”, który jest częścią marki zbudowanej z różnych produktów. Miesięcznik „Mobility” powstał 15 lat temu i jest dzisiaj największym w Polsce magazynem o nowych technologiach, a w szczególności o smartfonach, tabletach, peryferiach oraz o aktualnych trendach rynkowych. „Mobility” to również MobilityNews.pl oraz Gala Mobility Trends, organizowana od kilku lat, podczas której przyznajemy prestiżowe nagrody za osiągnięcia w branży. Właśnie Gala Mobility Trends zainspirowała nas do przygotowania pierwszej edycji TECH TRADE SHOW. Wydarzenie organizujemy po raz pierwszy, ale wierzymy, że z każdym rokiem będzie się ono się rozwijać dzięki pomocy naszych partnerów.

7 9
Mobility

Mobility

Jako marka istniejemy na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreślamy przede wszystkim wydawaniem magazynu „Mobility”, który zaledwie po kilku latach został uznany na rynku jako największy i najbardziej popularny miesięcznik o smartfonach i najnowszych technologiach mobilnych.

Powiązane

Ulefone Tiger dostępny w Polsce

Opublikowane przez - 10 listopada 2016 0
Ulefone Tiger to smartfon, który wyróżnia się metalową obudową i pojemną baterią ze specjalną powłoką, która chroni użytkowników przed niepożądanymi…

Mini router od Fritz!

Opublikowane przez - 27 sierpnia 2015 0
Fritz! zaprezentował nowy FRITZ!Box 4020, który jest najmniejszym z rodziny routerów FRITZ!Box w historii.  Urządzenie pozwala na korzystanie z dostępu do Internetu…

LG mobile ogłasza wyniki za Q3

Opublikowane przez - 29 października 2015 0
LG ogłosiło swoje wyniki za III kw. 2015 r. LG Mobile Communications Company sprzedało w tym okresie 14.9 mln smartfonów, co oznacza…