Na reklamę najwięcej wydaje Plus

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach. Jedną z nich była telefonia komórkowa

Na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych znalazł się Plus, który wydał na ten cel ponad 38 mln zł. Na drugim miejscu pod tym względem jest Orange (27 mln zł), a później była długa przerwa.

Trzeci pod względem wydatków reklamowych jest T-Mobile, który przeznaczył na ten cel „tylko” 15 mln zł, a czwarty Play 13 mln zł. Piąty w zestawieniu Cyfrowy Polsat na reklamę wydał 11 mln.

Co ciekawe pierwszego i ostatniego operatora sklasyfikowano oddzielnie, choć to jedna grupa kapitałowa.

Operatorzy komórkowi w swoich reklamach najchętniej zachwalali oferty na abonament i usługi łączone (konwergentne). Na trzecim miejscu znalazły się taryfy pre-paid, internetowe, oraz telewizja cyfrowa.

zdjęcie otwarcia: Foter.com

 

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Powiązane

Nowa siedziba Navitela

Opublikowane przez - 16 lutego 2016 0
Navitel Poland po roku działalności warszawskiego oddziału zmienia lokalizację swojej siedziby. Nowe, większe biuro firmy NAVITEL od marca znajdować się…

Netia i Play ponownie razem

Opublikowane przez - 2 lutego 2015 0
Netia zawarła z Play nową umowę o współpracy, dzięki której spółki z Grupy Netia będą świadczyć szerszy zakres usług mobilnych. Część…