OnePlus wie jak reklamować swoje smartfony

„Reklama dźwignią handlu”, doskonale z tego zdaje sobie sprawę OnePlus, które słynie z ciekawych, a nawet kontrowersyjnych reklam. Wystarczy tylko wspomnieć o rewelacyjnej produkcji „Lake Blood”, przedstawiającej w makabryczny sposób możliwości smartfonu marki OnePlus.

W najnowszej produkcji chiński producent postanowił udowodnić losowo wybranym przechodniom, że OnePlus 5T to najszybszy smartfon na rynku. Prowadzący nie zdradził jednak, że przegrany smartfon zostanie roztrzaskany na ziemi, reakcje właścicieli były dalekie od spokojnych, zresztą zobaczcie sami.

Poniżej wspomniane już „Lake Blood”.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Maciej Persona

Maciej Persona

Dziennikarz, kulturoznawca, z zamiłowania gracz i znawca zombie. Fan polskiej fantastyki oraz cięższych brzmień. Od pracy za biurkiem odpoczywa na siłowni lub biegając.

Powiązane

2 nowe odporne myPhone'y

Opublikowane przez - 19 sierpnia 2015 0
myPhone wprowadził na rynek jego dwóch godnych następców: myPhone Hammer 2 oraz myPhone Hammer 2+. Obydwa modele posiadają certyfikat IP67,…

Nowa kampania PlusH-a

Opublikowane przez - 16 marca 2015 0
Plush wystartował kolejną kampanią reklamową. Spot reklamowy jest do obejrzenia tutaj Plush na kartę – plakat źródło: PlusH