Taryfy Pokolenia i internetowe w Play – Rodzinnie jak nigdy

Play, póki co, musi sobie radzić jedynie innowacyjnymi taryfami i związanymi z nimi pomysłami. Jak dotąd radzi sobie z tym całkiem nieźle, ale przyjdzie moment, kiedy telekom będzie musiał wejść na rynki obecnie przez niego nie eksploatowane

Operatorom telefonii komórkowej coraz trudniej jest przedstawić ofertę połączeń głosowych, która byłaby świeża, albo mówiąc wprost unikalna. Tyle ich już było, że każda następna bardzo często ma w sobie coś z tego, co już gdzieś kiedyś było.

Co nie oznacza, że mobilne telekomy takich prób nie podejmują. Od najbliższego czwartku 23 sierpnia będzie można skorzystać z nowej oferty sieci Play o nazwie Pokolenia. – Podobno z rodziną najlepiej wychodzi się tylko na zdjęciach. My postaramy się przekonać, że jednak nie tylko – powiedział Bartosz Dobrzyński, wiceprezes i dyrektor marketingu sieci Play. Cóż zatem nowego zaoferuje już niebawem fioletowa sieć?

Z rodziną najlepiej

Nowa oferta Play jest skierowana do wielopokoleniowych rodzin, albo po prostu grup do 10 osób. Wymyślony przez Play mechanizm działa w ten sposób, że główny abonent tworzonej grupy (jeśli chce ją stworzyć, z oferty mogą też skorzystać pojedyncze osoby) wybiera taryfę  Pokolenia, a następnie wysyła zaproszenia przyszłym członkom grupy.

Dostępne są 3 plany taryfowe, a w ich ramach kolejne opcje w zależności od potrzeb użytkownika. Najtańsza taryfa S miesięcznie umożliwia nielimitowane rozmowy, 5 GB transferu danych i SMS/MMS za 19 groszy.  – Jest kierowana do tych, którzy chcą bardzo mało wydawać na rachunki za telefon, dlatego staraliśmy się, aby przy przyzwoitych parametrach było rzeczywiście tanio – przyznał Bartosz Dobrzyński.

 

Następna jest taryfa o nazwie M, gdzie miesięcznie można otrzymać nielimitowane rozmowy, SMSy i transfer danych, a także pakiety HBO, ShowMax i Tidala (dwa pierwsze przez 3 miesiące, ostatni 12 miesięcy bez opłat). Oferta L to kopia M, tylko dostępne pakiety  są dwukrotnie dłuższe. Operator mówi o „dobieraniu rozmiarów”, nietrudno się zatem domyśleć, że nazwy wzięły się od angielskich słówek Small – mały, Middle – średni i Large – duży.

W ich ramach dostępne są opcje.  Można skorzystać z oferty Solo, Duet, Rodzina i Pokolenia. Tu zasada działania jest taka, że im więcej osób jest w danej grupie, tym każda z nich płaci miesięcznie mniej za abonament. Zatem najtańszy jest od 20 zł w Pokoleniach i Rodzinie, najdrożej, bo 60 zł miesięcznie, płaci się za Solo w taryfie L.

Do grupy się zaprasza bliskie osoby, w jednym planie taryfowym może być ich maksymalnie 10. Warunek jest taki, że inni użytkownicy muszą być naszymi abonentami. Nie trzeba podpisywać cesji numeru – powiedział Bartosz Dobrzyński.

 

Także sposób płacenia rachunków jest opcjonalny. Obowiązek ten może spoczywać na posiadaczu numeru wiodącego (czyli np. rodzica, który wykupi numery dla dzieci), albo każdy z grupy płaci indywidualnie (chodzi o pełnoletnich członków grupy). W przypadku, gdy ktoś nie wywiąże się z d konania płatności windykowany będzie posiadacz numeru głównego.

Dodatkowe profity dostaną na osoby przenoszące numer do Play. Mogą podpisać umowę na 6 miesięcy przed datą przeniesienia numeru. Długość zobowiązania nie jest przedłużana. Przez ten czas abonament nie będzie. Jeśli jednocześnie będzie on wybierany w ofercie M lub L można dostać 10 zł miesięcznie rabatu.

Co w sieci piszczy

Także od najbliższego czwartku w Play dostępne będą nowe taryfy internetowe postpaid. W ofercie Play Internet najtańszy abonament wynosi 45 zł i umożliwia transfer 50 GB danych. Kolejny to 60 zł za 100 GB z pełną prędkością transferu danych i 70 zł z 200 GB szybkiego transferu.

 

Pozostałe 2 opcje to 80 zł miesięcznie i 300 GB szybkiego transferu, a do tego Play dorzuca Netbox, który umożliwia korzystanie z sieci poza obszarem zabudowanym. Najwyższy szczebel to 200 zł miesięcznie i 1 TB (tak, to nie pomyłka – chodzi o terabajt) danych transferu z pełną prędkością. Dodatkowo operator oferuje Netbox i zestaw wzmacniający sygnał WiFi. – Tę propozycję kierujemy zarówno do klientów indywidualnych posiadających duże domy, jak i właścicieli małych firm, którzy wymagają pełnego pokrycia sygnałem WiFi swoich biur – tłumaczył Bartosz Dobrzyński.

To, że obie oferty zaprezentowano w tym samym czasie nie jest przypadkiem. Play chce zachęcić tych, którzy zdecydują się na taryfę Pokolenia do skorzystania z nowych opcji internetowych. Zdecydowani dostaną 10% rabatu.

 

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Powiązane

Vivo zmierza do Europy

Opublikowane przez - 10 listopada 2017 0
Vivo to jeden z największych producentów smartfonów na świecie. Niestety ich wpływy ograniczą się głównie do dwóch rynków: Chińskiego  i…