Niemiecki producent Blaupunkt nawiązał współpracę ze spółką ABC Data, liderem rynku dystrybucji sprzętu IT i elektroniki użytkowej w Polsce. Przedmiotem umowy jest wprowadzenie do sprzedaży produktów z segmentu Mobile.
Wraz z początkiem 2018 roku firma Blaupunkt rozpoczęła działania mające na celu wprowadzenie do Polski kolejnej grupy produktowej. Niemiecka marka chce wejść na rynek z szerokim asortymentem telefonów, skierowanym do rozległego grona odbiorców. W portfolio marki Blaupunkt znajdują się zarówno telefony biurowe, specjalistyczne oraz przeznaczone dla seniorów, jak i duży wybór smartfonów z Androidem.
„Często mówimy, że telefony Blaupunkt to jakość z najwyższej półki w cenie zarezerwowanej dla B-brandów. Do tego dochodzą innowacyjność i tradycja stanowiące połączenie, które w przypadku naszej marki doskonale sprawdziło się na całym świecie. Mamy więc wszelkie powody sądzić, że podobnie będzie z segmentem Mobile w Polsce. Cieszymy się też, że właśnie ABC Data zajmie się dystrybucją, bo jest to partner, który podobnie jak my myśli o kliencie, ceni jakość i profesjonalizm.” – powiedział Marcin Harasim, Country Manager Blaupunkt Mobile & Smart Home Polska.
Rozpoczęcie sprzedaży telefonów Blaupunkt planowane jest na pierwszy kwartał 2018 roku.
„Blaupunkt to marka znana i lubiana przez konsumentów w Polsce już od wielu lat. Wprowadzenie jej do portfolio ABC Data stanowi naturalny krok na drodze rozszerzenia naszego asortymentu” – komentuje Agata Kozak-Piotrowska, Business Unit Manager Działu Mobile w ABC Data
źródło: informacja prasowa