KONTEL przedstawia rozwiązanie marki innovaphone, dzięki, któremu firmy i instytucje posiadające dużą liczbę telefonów mogą płynnie i bez zakłóceń dla pracy przedsiębiorstwa migrować swoje tradycyjne centrale telefoniczne do standardu VoIP PBX.
– Zauważyliśmy, że duże organizacje biznesowe czy instytucje wstrzymują się z decyzją o migracji do nowoczesnego standardu abonenckich central telefonicznych VoIP z obawy o ewentualne przerwy w pracy spowodowane wymianą infrastruktury. Rozwiązanie marki innovaphone pozwala nie tylko płynnie przeprowadzić migrację, ale także wdrożyć ją etapami, co po pierwsze oznacza stopniowe przełączanie kolejnych działów lub oddziałów firmy, a po drugie koszty rozłożone w czasie – ocenia Marcin Grabowski, Product Manager marki innovaphone, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma KONTEL.
Warto podkreślić, że dzielenie migracji na etapy zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii infrastruktury, a to z kolei pozwala na zachowanie ciągłości pracy organizacji i dotrzymanie zobowiązań wobec kontrahentów. Ważne jest także to, iż nawet trwająca wiele miesięcy migracja jest na każdym etapie wspierana od strony serwisowej.
W firmach posiadających oddziały w różnych lokalizacjach migracja central odbywa się metodą trunkingu, a więc łączenia standardowych systemów PBX przy pomocy własnych, bezpiecznych łączy IP. W wyniku takiego procesu pracownicy w obrębie jednego oddziału, jak i różnych filii danej firmy, mogą bezpłatnie rozmawiać przez telefony. Dzięki bramie VoIP system jest gotowy do dalszej rozbudowy w dogodnym momencie. Można do niego podpiąć także inne sprzęty biurowe, takie jak faks czy urządzenia wielofunkcyjne. Co więcej, płynna migracja do telefonii innovaphone VoIP PBX umożliwia integrację z nowoczesnymi platformami United Communication, które pracują ze sobą niezależnie w ramach jednej koncepcji komunikacji.
źródło: Kontel