Emirates testują aplikację mobilną TrustOne

Linie nawiązały współpracę z GE Digital Aviation Software i TE Food, aby przetestować TrustOne – aplikację mobilną, która umożliwia pasażerom poddanie się testom PCR COVID-19 po specjalnych obniżonych cenach. Aplikacja, stworzona we współpracy firm GE Digital Aviation Software i TE Food, pomaga pasażerom przestrzegać najnowszych przepisów i protokołów.

Dzięki aplikacji pasażerom Emirates z nadchodzącą rezerwacją lotów oferowane będą specjalne stawki za testy PCR COVID-19 za pośrednictwem Eurofins – światowego niezależnego lidera rynku usług testowych i laboratoryjnych – w jednym z jego laboratoriów na całym świecie. Pasażerowie mogą również zarządzać wszystkimi powiązanymi informacjami w jednym miejscu, w tym wyszukiwać lokalizacji laboratoriów, rezerwować terminy i odbierać wyniki testów przy minimalnych wymaganiach dotyczących wprowadzania danych.

Aplikacja zostanie najpierw uruchomiona jako wersja próbna, której pierwsza faza rozpoczęła się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Holandii. Klienci Emirates podróżujący z ZEA mogą skorzystać z preferowanych stawek w wysokości 130 dirhamów (ok. 130 zł), jeśli wykonają test PCR na COVID-19 w autoryzowanych laboratoriach za pośrednictwem aplikacji. Klienci podróżujący z innych krajów mogą spodziewać się konkurencyjnych stawek w wysokości około 70 i 90 euro, w zależności od kraju, z którego podróżują.

Podczas pierwszego okresu próbnego klienci nadal będą musieli wydrukować certyfikaty PCR zgodnie z aktualnymi wymaganiami miejsca docelowego, do którego podróżują. Drugi etap testów, który ma się rozpocząć za kilka miesięcy, poszerzy listę rynków i umożliwi klientom korzystanie z aplikacji w celu sprawdzenia wyników testów podczas odprawy na lotnisku. Aplikacja TrustOne jest już dostępna do pobrania na urządzenia z systemem iOS lub Android.

Emirates dokładają wszelkich starań, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta we wszystkich punktach kontaktu. W ciągu ostatnich kilku miesięcy linie wprowadziły inteligentną podróż bezdotykową ze zintegrowaną ścieżką biometryczną i innymi usługami, w tym samoobsługową odprawą i punktami odbioru bagażu na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju, aby zapewnić wygodniejsze korzystanie z lotniska.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Apple Watch dopiero w marcu

Opublikowane przez - 9 stycznia 2015 0
Nie 14 lutego, a dopiero pod koniec marca ma zadebiutować Apple Watch. Tak przynajmniej mówią najnowsze plotki. Apple przygotowuje się…

Play oferuje smartfon 5G

Opublikowane przez - 2 sierpnia 2019 0
Play wprowadza do oferty smartfon 5G. W sprzedaży dostępny będzie Huawei Mate 20 X 5G obsługujący najnowszy standard przesyłu danych.…

PLAY testuje WiFi calling

Opublikowane przez - 24 listopada 2015 0
PLAY ma zamiar wprowadzić usługę natywnego Wi-Fi Calling. Usługa bez konieczności instalacji dodatkowej aplikacji będzie oferowała: połączenia głosowe SMS-y po WiFi prezentację…