Emirates testują aplikację mobilną TrustOne

Linie nawiązały współpracę z GE Digital Aviation Software i TE Food, aby przetestować TrustOne – aplikację mobilną, która umożliwia pasażerom poddanie się testom PCR COVID-19 po specjalnych obniżonych cenach. Aplikacja, stworzona we współpracy firm GE Digital Aviation Software i TE Food, pomaga pasażerom przestrzegać najnowszych przepisów i protokołów.

Dzięki aplikacji pasażerom Emirates z nadchodzącą rezerwacją lotów oferowane będą specjalne stawki za testy PCR COVID-19 za pośrednictwem Eurofins – światowego niezależnego lidera rynku usług testowych i laboratoryjnych – w jednym z jego laboratoriów na całym świecie. Pasażerowie mogą również zarządzać wszystkimi powiązanymi informacjami w jednym miejscu, w tym wyszukiwać lokalizacji laboratoriów, rezerwować terminy i odbierać wyniki testów przy minimalnych wymaganiach dotyczących wprowadzania danych.

Aplikacja zostanie najpierw uruchomiona jako wersja próbna, której pierwsza faza rozpoczęła się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Holandii. Klienci Emirates podróżujący z ZEA mogą skorzystać z preferowanych stawek w wysokości 130 dirhamów (ok. 130 zł), jeśli wykonają test PCR na COVID-19 w autoryzowanych laboratoriach za pośrednictwem aplikacji. Klienci podróżujący z innych krajów mogą spodziewać się konkurencyjnych stawek w wysokości około 70 i 90 euro, w zależności od kraju, z którego podróżują.

Podczas pierwszego okresu próbnego klienci nadal będą musieli wydrukować certyfikaty PCR zgodnie z aktualnymi wymaganiami miejsca docelowego, do którego podróżują. Drugi etap testów, który ma się rozpocząć za kilka miesięcy, poszerzy listę rynków i umożliwi klientom korzystanie z aplikacji w celu sprawdzenia wyników testów podczas odprawy na lotnisku. Aplikacja TrustOne jest już dostępna do pobrania na urządzenia z systemem iOS lub Android.

Emirates dokładają wszelkich starań, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta we wszystkich punktach kontaktu. W ciągu ostatnich kilku miesięcy linie wprowadziły inteligentną podróż bezdotykową ze zintegrowaną ścieżką biometryczną i innymi usługami, w tym samoobsługową odprawą i punktami odbioru bagażu na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju, aby zapewnić wygodniejsze korzystanie z lotniska.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Lenovo TAB3 Business w Polsce

Opublikowane przez - 19 maja 2016 0
Lenovo Polska zaprezentowało właśnie nowy tablet Lenovo TAB3 Business. Wyposażono go w system Android 6.0. z pakietem Android For Work, który…