Platforma do zamawiania przejazdów, jest już dostępna we Francji, w związku z integracją i rebrandingiem swojej siostrzanej marki Kapten. Od dziś, 26 milionów użytkowników FREE NOW w Europie może korzystać z tej samej aplikacji w Paryżu, Nicei i Lyonie.
30 tysięcy kierowców Kapten we Francji od teraz przyjmuje kursy z aplikacji FREE NOW. Pełna integracja z Kapten doprowadziła również do zmian w strukturze zarządu spółki.
Kapten to francuska platforma, której akwizycji FREE NOW (wówczas mytaxi) dokonało jeszcze w 2017 roku. Dotychczas obie marki funkcjonowały oddzielnie, pozostając w joint-venture Daimlera i BMW i jednocześnie pracując nad integracją aplikacji, jej użytkowników, a także zespołu i zarządu.
Początkowa faza integracji obu marek dokonała się w lipcu tego roku na rynku brytyjskim w Londynie, gdzie po raz pierwszy w historii londyńczycy zyskali możliwość zamówienia kultowych taksówek Black Cab i aut przewozu osób z jednej aplikacji. Rebranding we Francji, to ostatni krok przeobrażenia Kapten na FREE NOW.
Zmiany w strukturze
Integracja z Kapten wpłynęła na zmiany w strukturze Zarządu FREE NOW. Rolę COO, czyli Dyrektora Operacyjnego FREE NOW pełni Sébastien Oebel, poprzednio zajmujący stanowisko CEO w Kapten. Eckart Diepenhorst, poprzednio zarządzający FREE NOW w Europie, teraz zajmuje stanowisko Chief People and Communications Officer’a.
Marc Berg pozostaje na czele FREE NOW jako jej CEO. W skład organizacji FREE NOW wchodzą jeszcze takie marki, jak elektryczne hulajnogi hive i platforma Beat, dostępna w Grecji i 5 krajach Ameryki Łacińskiej. Łącznie, działalność FREE NOW obejmuje 17 krajów i ponad 150 miast.