Platforma Free Now w Niemczech rozszerzyła swoją ofertę o carsharing niemieckiej firmy Miles. To pierwsza integracja Free Now z operatorem carsharingu i kolejny ważny krok w kierunku przeobrażania się w platformę typu MaaS, oferującą wiele środków transportu w mieście z poziomu jednej aplikacji.
Strategia zakłada sukcesywne poszerzanie oferty, nie tylko o rozwijanie obszarów, które operacyjnie prowadzi samodzielnie (zamówienia przejazdu autem z kierowcą i wynajem hulajnóg siostrzanej marki hive), ale także przez integrację z innymi operatorami. W ten sposób, w ostatnich tygodniach na niemieckim rynku Free Now oprócz hulajnóg hive, dołączyło do swojej oferty również wynajem hulajnóg marki VOI, a teraz carsharing marki Miles.
Integracja z operatorem carsharingowym Miles wyznaczyła kierunek do podobnych działań w innych krajach, w których operuje Free Now. W Polsce, Free Now planuje rozszerzyć usługi w 2021 roku, dlatego już teraz zachęca do rozmów polskich operatorów zainteresowanych współpracą.