HelpNow – nowa jakość w świadczeniu usług medycznych

122 0
HelpNow to pierwsze w Polsce prywatne pogotowie ratunkowe stworzone przez ludzi z pasją. Niesie pomoc na miejscu wezwania, wykonuje niezbędne badania z wynikiem dostępnym od ręki przy pomocy najnowocześniejszego sprzętu. To kompleksowa diagnoza bez potrzeby wizyty w przychodni lub w szpitalu.

HelpNow to połączenie innowacji, pasji oraz doświadczenia z technologią. To nowa jakość w świadczeniu usług medycznych. Pierwsze w Polsce prywatne pogotowie ratunkowe stworzone przez ludzi z pasją.

Każda karetka HelpNow jest wyposażona w profesjonalny i kompleksowy sprzęt do niesienia pomocy medycznej. Na jej pokładzie znajdują się m.in:

  • Analizator krwi – wykonuje screening pracy nerek, wątroby, układu oddechowego i obraz równowagi narządowej,
  • Analizator moczu – wykonuje automatyczny odczyt parametrów z badania moczu,
  • Mobilne USG – wykonuje obraz podstawowych odchyleń zmian pourazowych,
  • Analizator kardiologiczny – wykonuje diagnostykę chorób układu sercowo-naczyniowego,
  • Analizator stanu zawałowego,
  • Przenośny automatyczny defibrylator (AED),
  • Defibrylator z monitorem EKG,
  • Przenośny respirator i butla z tlenem,
  • Laptop/tablet do połączeń video z lekarzem.

HelpNow umożliwia także wykonanie szerokiej gamy testów diagnostycznych, m.in. na grypę, covid-19, paciorkowce i inne.

Główne statystyki ratownictwa w Warszawie:

  • 75 karetek pracuje w rejonie Warszawy i jej najbliższych powiatów (źródło: opracowanie własne na podstawie danych z placówek medycznych),
  • 1:30 000 – oznacza to, że na około 30 tys. Pacjentów przypada jedna karetka systemowa,
  • 1:500 – jedna karetka w HelpNow obsługuje 500 Pacjentów

Przebieg wizyty zespołu ratownictwa medycznego od momentu wezwania przebiega następująco:

  1. Wezwanie
  2. Przyjazd karetki
  3. Badanie fizykalne i wywiad z Pacjentem
  4. Badanie sprzętem point-of-care
  5. Badanie EKG oraz poziomu troponiny
  6. Konsultacja zespołu z lekarzem
  7. Diagnostyka lekarska
  8. Zalecenia oraz e-recepta, e-skierowanie
  9. W razie potrzeby – transport do szpitala

Related Post

Smart Home rośnie w siłę

Posted by - 19 września 2019 0
Do 2022 r. rynek inteligentnych rozwiązań dla domu wzrośnie ponaddwukrotnie. Wystarczy jedna aplikacja, by zarządzać zdalnie wszystkimi urządzeniami – informuje…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *