Honor 20 Pro w wersji Moschino

Roman PakotaAutor:
Seria Honor 20 wystartowała w Londynie w środku wojny handlowej pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Zakładnikiem podczas tych negocjacji stała się korporacja Huawei, której sub-marką jest Honor. Wersja 20 Pro otrzymała specjalną edycję – Moschino. Data premiery nie została jeszcze ujawniona.

Niedawno publikowaliśmy informację odnośnie miliona sprzedanych Honor 20 oraz premierowej promocji oraz na temat sytuacji Huawei w kontekście sytuacji handlowej Stanów Zjednoczonych i Chin. Firma mimo tego jak wiele się dzieje wokół niej – postanowiła zaproponować nam kolejną możliwość i wypuściła smartfona z nowym designem.

 

Smartfony są już gotowe, na co wskazuje fakt, że zostały wymienione na stronie Vmall.com. Witryna jest sklepem internetowym marki Huawei. Telefon posiada nowy design oraz zaktualizowaną cenę. Pierwsza “błyskawiczna wyprzedaż” (z ang. flash sale) miała się odbyć w dniu wczorajszym tj. 2 lipca.

Pierwsze Honor 20 Pro Moschino Edition wyruszyły do nabywców

Na początek, nowe urządzenie, to właściwie ten sam Honor 20 Pro w kolorze “Phantom Black”. Jednak, z tyłu czarnej obudowy telefonu możemy zauważyć napis o złotej barwie: “THIS IS NOT A MOSCHINO PHONE”. Tak samo napis na panelu przednim: “THIS IS NOT A MOSCHINO WALLPAPER” utrzymany został w tej samej stylistyce. Jednak nie dajmy się zwieść, patrzymy na smartphone w specjalnej edycji Moschino. Wewnątrz jest to dokładnie ten sam Honor 20 Pro, który został już wcześniej zaprezentowany. Jego specyfikacja w skrócie, to:

  • poczwórny aparat z tyłu o rozdzielczości 48 MPix,
  • układ Kirin 980 z GPU Turbo 3.0,
  • bateria 3,750mAh,
  • dźwięk przestrzenny dzięki Virtual 9.1,
  • wyświetlacz o przekątnej 6,26 cala.

Na koniec warto zauważyć, że telefon posiada tylko jedną opcję jeśli chodzi o dostępną pamięć. A więc w związku z tym również cena urządzeń jest jednakowa – 555$ (ok. 2100 PLN). Oznacza to, że telefon jest droższy o około 50$ (ok. 190 PLN) od wersji podstawowej Honor 20 Pro w kolorze Phantom Black. Jednak osoby, które zamówiły telefon w opcji pre-order, mogły wygrać bilety na “Singapore Formula One Grand Prix” (Grand Prix Formuły Jeden w Singapurze). Cena takich biletów waha się w przedziale 636 PLN – 2 545 PLN.

Źródło

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Ranking SpeedTest za maj

Opublikowane przez - 4 czerwca 2020 0
Speed.Test.pl opublikował wyniki testów za miniony miesiąc. Zdecydowanym liderem okazał się być T-Mobile. Zdaniem SpeedTest.pl wraz ze znoszeniem restrykcji związanych…

Wyniki Netii po I kwartale

Opublikowane przez - 14 maja 2015 0
  Netia ogłosiła wyniki finansowe za I kw. 2015 roku. Spółka odnotowała 11% spadek przychodów wynikający przede wszystkim z niższej…