Jak sprostać wyzwaniom pracy hybrydowej w usługach finansowych?

Poly, globalna firma komunikacyjna, która za sprawą swoich urządzeń i technologii umożliwia nawiązywanie kontaktów międzyludzkich i współpracę w czasie rzeczywistym bez względu na lokalizacje pracowników, ogłosiła wydanie nowego raportu „Praca hybrydowa w usługach finansowych: ryzyko czy szansa?”. Powstał on w celu podzielenia się wnioskami na temat optymalizacji relacji z klientami, współpracy między zespołami oraz zatrzymywania talentów w firmie w erze wirtualnej. Przeprowadzana analiza może pomóc firmom, działającym w branży usług finansowych oraz zachować elastyczność dzięki dostępnej technologii.

Nowy raport Poly obrazuje, jak zachować kulturę biznesową i relacje z klientami, oraz podkreśla trzy kluczowe wyzwania, na które firmy świadczące usługi finansowe muszą zwracać uwagę:

1. Podnieś poziom wirtualnego spotkania, aby móc swobodnie rozmawiać i poruszać nawet subtelne tematy

Branża usług finansowych bazuje na relacjach twarzą w twarz. Fuzje i przejęcia, o wysokiej stawce, często w równym stopniu zależą od subtelnych sygnałów emocjonalnych i mowy ciała. Zainwestuj w jakość wirtualnego spotkania, aby podnieść jakość obrazu, uchwycić więcej niewerbalnej komunikacji i przenieść miękkie umiejętności na ekran.

Profesjonalne urządzenia audio i wideo firmy Poly poprawiają wygląd, inteligentnie śledzą ruchy mówcy i wyciszają dźwięki z otoczenia podczas wygłaszania przemówienia – powiedział Jakub Abramczyk, Sales Director Eastern Europe z firmy Poly.

2. Zastosuj podejście „gdziekolwiek i kiedykolwiek” w kontekście spotkań online, aby uzyskać ekskluzywne wrażenia

Wzmożona zmienność na rynkach finansowych zachwiała stabilnością portfeli klientów w czasie, gdy spotkania osobiste stały się niemal niemożliwe. Zarządzający majątkiem i doradcy finansowi – pragnąc odnowić kontakty przy jednoczesnym poszanowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego – dążą do zapewnienia większej dostępności pracowników w celu poprawy bezpieczeństwa majątkowego klientów.

Wirtualne spotkania powinny być pozbawione szumów z otoczenia a pracownik powinien być dobrze widziany, aby budować poczucie bezpieczeństwa i zaufania oraz zapewnić komfort rozmówców w dowolnym miejscu. Technologia ma do odegrania kluczową rolę w osiągnięciu tego celu – dodał ekspert Poly.

3. Personalizuj doświadczenia klientów wśród pracowników centrów kontaktowych, dzięki technologii ukierunkowanej na człowieka

Inwestowanie w cyfrowe doświadczenia klienta jest niezbędne, zarówno dla podtrzymania ich lojalności, jak i zadbania o pracowników. Nowy model biznesowy musi zachować bezpośrednią, osobistą obsługę jako podstawowy czynnik wyróżniający, jednocześnie spełniając wymagania pracowników contact center dotyczące zapewnienia lepszej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.

Zaleca się inwestowanie w oprogramowanie omnichannel w contact center oraz wysokiej klasy zestawy słuchawkowe i kamery, aby umożliwić agentom jakościową i wydajną pracę z dowolnego miejsca – powiedział Jakub Abramczyk z firmy Poly.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane