Mirosław Hermaszewski twarzą Tooway

163 0

Hermaszewski

Mirosław Hermaszewski, jedyny Polak, który odbył lot w kosmos, poleca  usługi internetu satelitarnego Tooway. Kampania reklamowa otwiera współpracę między kosmonautą i firmą Eutelsat Broadband, właścicielem Tooway.

Kampania reklamowa satelitarnego dostępu do internetu Tooway potrwa do końca lipca 2015 r. Działania obejmują publikacje w prasie regionalnej, spoty w lokalnych stacjach radiowych, kreacje outdoorowe, ulotki oraz  kampanię mobilną. Celem akcji jest wzmocnienie znajomości marki oraz zwiększenie świadomości, że dzięki usługom Tooway użytkownicy mogą mieć dostęp do internetu niezależnie od lokalizacji. Nawet tam, gdzie brakuje infrastruktury szerokopasmowej czy zasięgu mobilnego.

 

Kampania z udziałem Mirosława Hermaszewskiego opiera się na elementach łączących jego postać z technologią wykorzystywaną w internecie satelitarnym. Wyjątkowe i niepowtarzalne są dokonania polskiego kosmonauty. To samo można powiedzieć o technologii wykorzystywanej w usługach marki Tooway. W przypadku internetu satelitarnego Tooway sygnał przesyłany jest za pośrednictwem satelity KA-SAT. Jest to najnowocześniejszy satelita telekomunikacyjny obsługujący cały obszar Europy. Satelita KA-SAT został zaprojektowany i skonstruowany w celu dostarczenia najwyższej jakości powszechnego dostępu do szerokopasmowego internetu. W odróżnieniu od satelitów starszego typu, satelita KA-SAT zapewnia bardzo wysokie parametry (do 22Mb/s) oraz dużą stabilność łączności internetowej. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii, internet satelitarny Tooway działa wszędzie i zawsze, nawet w złych warunkach pogodowych.

Mirosław Hermaszewski odbył lot w kosmos w 1978 r. na statku Sojuz 30. W podróży spędził 190 godzin, czyli prawie 8 dni. W czasie misji dokonano 126 okrążeń naszej planety. 5 lipca 2015 r. minęło 37 lat od lądowania Hermaszewskiego z powrotem na Ziemi.

źródło: Tooway

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *