Mobilna autoryzacja w banku Millennium

Przy
wielkiej popularności i dostępie do urządzeń mobilnych autoryzacja transakcji
przy ich użyciu ciągle była utrudniona. Obecnie to się zmienia i niebawem taka
droga autoryzacji może być dużo bardziej popularna, niż tradycyjna.

Ilu z nas wielokrotnie zmagało się z problemem
autoryzacji transakcji. W niektórych przypadkach może zaistnieć potrzebna
dodatkowej weryfikacji podczas procesu aktywacji.  Przedstawiciele banków doskonale zdawali sobie
z tego sprawę i starali się wyjść naprzeciw i maksymalnie uprościć procedurę.

Właśnie dlatego powstała Autoryzacja Mobilna, czyli nowość
wprowadzona przez bank Millennium. To nowy sposób zatwierdzania operacji
realizowanych w serwisie bankowości internetowej Millenet. Dzięki nowemu
rozwiązaniu operacje będzie można potwierdzać wygodniej w aplikacji mobilnej
Banku Millennium, bez potrzeby przepisywania haseł SMS.

Autoryzacja Mobilna jest udostępniana przez bank
stopniowo, pierwsi klienci mogą już korzystać z usługi.

Jak
to działa?

Zatwierdzenie operacji za pomocą Autoryzacji
Mobilnejz założenia ma być maksymalnie proste. Klient loguje się do aplikacji
mobilnej kodem PIN, odciskiem palca lub za pomocą FaceID, po czym na ekranie ze
szczegółami operacji jednym kliknięciem zatwierdza operację. Przed autoryzacją
widzi wszystkie szczegóły transakcji, a więc dużo więcej informacji niż w
przypadku H@seł SMS, ograniczonych strukturą wiadomości SMS.

Dodatkowo, ma możliwość kontroli wszystkich operacji
autoryzowanych na swoim urządzeniu.  W
aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna prezentowana
jest historia wszystkich autoryzacji mobilnych z ich statusem oraz czasem
wykonania.

Aby korzystać z Autoryzacji Mobilnej należy
wystarczy posiadać dostęp do Millenetu ze zdefiniowanym numerem do H@seł SMS i aktywną
najnowszą wersję aplikacji mobilnej Banku Millennium na platformie Android lub
iOS, która służy jako narzędzie do Autoryzacji Mobilnej.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Powiązane