Mobilne punkty obsługi klienta Komputronika

Pandemia dała się we znaki wielu branżom m.in. dystrybucyjnej. W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów.

Według deklaracji firmy powstanie około 20 punktów obsługi Komputronika. Będą funkcjonować w godzinach 9 – 21.

Pierwsze punkty obsługi klientów Komputronika zostały otwarte w Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie, Łodzi i Zgorzelcu. Można w nich kupić nowe laptopy, smartfony, monitory, drukarki, akcesoria, odebrać zakupy internetowe, skorzystać z usług (serwis, konfiguracja sprzętu, usługi finansowe).

Alternatywne punkty obsługi klientów mają być tymczasowym rozwiązaniem, które pozwoli na prowadzenie sprzedaży i odbiór zamówień w związku z koniecznością zamknięcia sklepów w centrach handlowych. Nowe punkty będą znajdować się w największych miastach w miejscach łatwo dostępnych dla klientów, m.in. przed galeriami handlowymi.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Wyniki konkursu Mobility przed Galą

Opublikowane przez - 3 lutego 2015 0
Dziękujemy za udział i ogromne zainteresowanie konkursem na fanpage „Gala Mobility Trends”.Wszystkie historie oraz głosy oddane w ankiecie zostały zweryfikowane…