Nelro Data SA coraz ambitniej działa na polskim rynku, podejmując się dystrybucji kolejnych światowych marek. Najnowszą z nich jest Blaupunkt – firma kojarzona dotąd głównie ze sprzętem car audio. Jednak niemiecka marka chce zaistnieć na nowym segmencie rynku – telekomunikacyjnym i Smart Home Security. Nelro Data bierze pod swe dystrybucyjne skrzydła obydwie gałęzie działalności Blaupunkta.
Produkty z grupy Smart Home Security to przede wszystkim inteligentne zestawy alarmowe, systemy monitoringu, a także moduły służące do zarządzania pracą domowych urządzeń w salonie, kuchni czy sypialni. Duża liczba różnorodnych czujników i sensorów komunikuje się bezprzewodowo z panelem kontrolnym. Użytkownik steruje całym domowym ekosystemem z poziomu smartfonu lub tabletu za pośrednictwem dedykowanych aplikacji współpracujących z platformami Android i iOS.
Druga gama produktów to telefony stacjonarne z wyświetlaczem, tradycyjne telefony komórkowe obsługujące jedną lub dwie karty SIM, telefony dla seniora oraz smartfony z systemem Android 7.0 z przekątną ekranu od 4 do 5,7 cali.
– Marka Blaupunkt kojarzona jest głównie w segmencie rozwiązań car audio, ale od jakiegoś czasu z powodzeniem rozwija także inne grupy produktowe. Ich wspólnym mianownikiem jest wysoka jakość, niebanalny design, a przede wszystkim optymalna funkcjonalność na miarę potrzeb współczesnego użytkownika. Nasza firma zadba o dostępność rozwiązań Blaupunkt we wszystkich kanałach sprzedaży – powiedział Łukasz Pacholski, Wiceprezes Nelro Data SA.

Należy się więc spodziewać, że wkrótce na polskim rynku pojawi się wiele nowych urządzeń z „niebieską kropką” na obudowie.
(mz)
Bardzo ciekawie rozwija się marka Blaupunkt o nowe kategorie produktowe … Roboty domowe również niebawem w ofercie, ciekawe czy w Nelro Data? 🙂
https://vimeo.com/239746417