Netia podsumowuje GigaKablówkę

140 0

Netia Gigakablówka

Netia podsumowała pierwszy okres działań GigaKablówki.

Na bazie kupionej od UPC Polska infrastruktury dawnego operatora kablowego Aster świadczone jest już ponad 20 tys. usług. Prawie 60 proc. sprzedaży stanowi opcja 100 Mb/s, nieco ponad 10 proc. opcja 300 Mb/s, a resztę podstawowa opcja 20 Mb/s. Zdecydowanie częściej niż w przypadku innych technologii na sieciach własnych Netii (ponad 90 proc. vs. mniej niż 50 proc.) kupowane są pakiety internet z telewizją, a często również telefon. Klienci GigaKablówki kupują też zauważanie więcej niż inni użytkownicy Telewizji Osobistej pakietów tematycznych z naszej unikalnej, bogatej oferty Telewizji Osobistej.  

Z uwagi na decyzję Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – która pozwala na natychmiastowe przejście do Netii klientom UPC, którzy na dzień wydania decyzji byli klientami Aster – najwięcej (około 50 proc.) obecnych abonentów GigaKablówki to byli klienci UPC a wcześniej Aster. Druga w kolejności grupa abonentów w GigaKablówce to byli klienci sieci Vectra oraz byli abonenci UPC, którzy nie byli wcześniej klientami Aster.

źródło: Netia

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *