Nowe Centrum Serwisowe Prestigio i Canyon

MobilityNewsAutor:

serwis

 

Firma Asbis PL otwiera nowe centrum serwisowe zlokalizowane tuż obok siedziby firmy przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie.

Zadaniem nowego centrum serwisowego jest obsługa klientów, którzy chcą zgłosić problemy techniczne ze sprzętem z logo Prestigio lub Canyon, korzystając z warunków gwarancji. Użytkownicy mogą także zlecić naprawę pogwarancyjną lub wycenić usługę naprawczą, której nie obejmuje gwarancja na dany produkt. Wykwalifikowany personel serwisu w godzinach 11.00 – 19.00 w dni robocze przyjmuje zgłoszenia o problemach technicznych i ewentualnych usterkach pod warszawskim numerem telefonu 22 33 71 571.

– Wszystkie zgłoszenia będą indywidualnie rozpatrywane w oparciu o warunki gwarancji przewidziane dla danej grupy produktowej. Jeśli pracownik serwisu nie dopatrzy się spełnienia tych warunków przez rodzaj usterki, wówczas zaproponuje wycenę naprawy na koszt klienta. Kolejnym z możliwych rozwiązań jest wymiana sprzętu na nowy model o zbliżonej lub wyższej cenie rynkowej, w przypadku gdy nie będzie możliwa naprawa uszkodzonego produktu – tłumaczy procedury serwisowe Grzegorz Kiszka, Warranty Manager w Asbis.

– Nie każda techniczna przypadłość sprzętu jest automatycznie usterką serwisową, dlatego zachęcamy do skorzystania z infolinii 00800-491-1662 przed osobistą wizytą w punkcie serwisowym. Niekiedy bowiem rzeczowa rozmowa z konsultantem pozwoli zdalnie przywrócić pełną funkcjonalność danemu urządzeniu – dodaje Sylwia Koza, Western Europe Marketing & PR Manager Prestigio.

Nowopowstałe centrum serwisowe marek własnych Asbisu działa od maja. Zgłoszenia problemów technicznych rozpatrywane są wyłącznie w odniesieniu do produktów marek Prestigio i Canyon, które należą do spółki.

źródło: Asbis

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Polski urlop ze smartfonem

Opublikowane przez - 31 lipca 2015 0
Większość z nas spędza wakacje… online. Dla 62% wi-fi w hotelu to informacja, od której zależy czy pojedziemy w dane…