Nowe kupowanie z nowym goodie

Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Spersonalizowana aplikacja daje więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych.

Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.

Aplikacja, która dopasowuje się do użytkownika

Dotychczasowa funkcjonalność goodie została podzielona na trzy zakładki widoczne na dole ekranu już po otwarciu aplikacji. Użytkownicy zainteresowani gazetkami promocyjnymi i zniżkami w części „Odkrywaj” znajdą wszystkie najnowsze oferty, które można wygodnie sortować, filtrować po kategoriach czy np. zobaczyć nowości z ostatnich 24 godzin.

W zakładce „Twoje goodie” użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta – ulubione funkcje zostały zebrane w jednym miejscu aby zapewnić wygodę korzystania z aplikacji. W zakładce „Profil” użytkownik znajdzie swoje ulubione marki, polubione okazje, może też dodawać i edytować swoje dane czy błyskawicznie wysłać wiadomość do goodie.

Co istotne, aplikację można w łatwy sposób dostosować do własnych preferencji, zmieniając kolejność prezentowanych sekcji. Nowe goodie pozwala także sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować.

Oszczędzanie podczas zakupów online

Usługa goodie cashback, dzięki której część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika, cieszy się coraz większą popularnością. Liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu br. blisko pięciokrotnie wyższa niż w czerwcu ubiegłego roku.

Wygodne planowanie zakupów

Dzięki intuicyjnej nawigacji w nowym goodie można błyskawicznie odnaleźć aktualne gazetki promocyjne, a produkty z nich dodawać bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. W goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski, a możliwość zwirtualizowania wcześniej założonych, plastikowych kart sprawia, że mamy wszystkie karty zniżkowe zawsze pod ręką.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

LeEco LePro 3 poznamy 21 września

Opublikowane przez - 12 września 2016 0
Chiński producent zdecydował się na ujawnienie daty konferencji, podczas której możemy spodziewać się debiutu ciekawie zapowiadającego się smartfona LeEco LePro…

Aplikacja InPostu otworzy paczkomat

Opublikowane przez - 14 listopada 2019 0
Już wkrótce InPost umożliwi nadawanie przesyłek wyłącznie poprzez aplikację. To rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem i swoją skrytką z poziomu aplikacji.…