Nowości w płatnościach mobilnych mPay

Roman PakotaAutor:
mPay rozpoczyna oferowanie liczącej aż 2 tys. pozycji, gamy produktów cyfrowych. Wprowadza też specjalną usługę finansową w postaci mVoucher mPay. Spółka uruchamia też sprzedaż biletów 200 polskich i zagranicznych przewoźników autokarowych. Aplikacja mobilna mPay zyskała nowy design oraz zwiększyła intuicyjność i szybkość realizowania transakcji.

Od lipca mPay jako jedyna aplikacja do płatności mobilnych w Polsce, będzie oferować ok. 2 tys. nowych produktów. Będą to m.in. kody do gier i serwisów oraz klucze aktywacyjne do systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego. Dostawa cyfrowego contentu będzie odbywała się bezpośrednio po dokonaniu płatności. Zakupów będzie można dokonać w aplikacji mobilnej mPay oraz za pośrednictwem internetowej platformy www.sklep.mpay.pl.

 

 

Wkraczamy na bardzo dynamicznie rozwijający się rynek treści i usług cyfrowych, którego wartość na świecie może osiągnąć w tym roku kwotę nawet ok. 519 mld dolarów. Istotną rolę na tym polu odgrywają zakupy dokonywane z użyciem telefonów komórkowych. (…) Funkcja zakupu biletów na przejazdy autokarowe, którą dodajemy do systemu to również kierunek, którego oczekują klienci – powiedział Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay.

Spółka wprowadzi także nową usługę finansową mVoucher mPay, działającą na zasadzie bonów różnego przeznaczenia (multi-purpose vouchers, MPV). Użytkownicy mPay będą mieli możliwość korzystania z ofert promocyjnych i otrzymywania bonusowych środków, które będą mogli przeznaczyć na usługi i produkty dostępne w ramach systemu. Do aplikacji w pierwszej kolejności trafią mVouchery o wartości 50, 100 i 150 zł. Z mVoucherów mPay będzie można korzystać jak z innych metod płatności w mPay (elektronicznej portmonetki i kart płatniczych).

Nowością jest również współpraca z Polonusem – jednym z największych przewoźników autokarowych w Polsce. mPay został zintegrowany z należącą do Polonusa platformą sprzedażową DworzecOnline.pl. W mPay można już kupować dostępne w ramach platformy bilety, a same transakcje realizować z wielodniowym wyprzedzeniem, a nawet tuż przed planowaną podrożą.

 

 

Ponadto wygląd interfejsu mPay ulegnie całkowitej zmianie. Wpłynie to na większą przejrzystość i łatwiejszy dostęp do najważniejszych funkcji systemu. Użytkownicy mPay będą mogli np. szybciej okazywać zakupione bilety. Aby to zrobić, wystarczy wykonać prosty gest w postaci przesunięcia w lewą stronę ekranu startowego aplikacji. Nowa wersja mPay będzie wdrażana etapami w ciągu najbliższych tygodni.

Wprowadzając nową wersję mPay, odpowiadamy na potrzeby naszych użytkowników oraz aktualne trendy w zakresie projektowania aplikacji. System będzie bardziej intuicyjny i harmonijny pod względem designu, a realizowane za jego pomocą transakcje prostsze i jeszcze szybsze. Zmiany w architekturze systemu pozwolą nam ponadto na znacznie szybsze wdrażanie kolejnych usług i funkcji – powiedział Jarosław Brodziak, dyrektor ds. IT w mPay S.A.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Powiązane

Nowy iPhone od środka

Opublikowane przez - 28 września 2015 0
Oczywistym było, że od samego początku sprzedaży nowych smartfonów Apple sieć obiegną różnego rodzaju filmy pokazujące jego wyginanie, upuszczanie na…