Marka Plantronics od ponad 50 lat jest pionierem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań mających na celu usprawnienie komunikacji zarówno w biznesie jak i segmencie konsumenckim. Wszystko zaczęło się, gdy w 1961 roku dwóch pilotów spotkało się w garażu, aby opracować nowy model słuchawek, mający zastąpić tradycyjny zestaw wykorzystywany w lotnictwie cywilnym, a już w 1969 roku pierwsze słowa człowieka na Księżycu zostały wypowiedziane właśnie do urządzenia Plantronics.
Odpowiedzialność firmy za produkt nie kończy się z chwilą, gdy zejdzie on ze sklepowej półki. Dla marki Plantronics działania posprzedażowe są równie ważne jak sam proces tworzenia produktu. O ich najwyższą jakość dba zespół obsługi klienta, który doradza w kwestiach związanych z prawidłowym użytkowaniem sprzętu i pomaga w razie problemów. Z końcem 2016 roku Plantronics zdecydował się rozszerzyć gwarancję na swoje produkty o globalną usługę serwisową w trybie door-to-door.
W przypadku usterki oryginalny sprzęt Plantronics, który obejmuje gwarancja, zostanie wymieniony na nowy w modelu 1:1. Użytkownik, którego zgłoszenie reklamacyjne zostało uznane jako zasadne, może liczyć na szybką reakcję serwisu, który jest w stanie zrealizować wymianę już następnego dnia roboczego*.
Dostrzegając jak bardzo mobilny stał się współczesny konsument, Plantronics umożliwia dokonywanie wymiany sprzętu w dowolnym wskazanym przez użytkownika miejscu – w domu, w biurze czy pokoju hotelowym. Tym samym producent nawiązuje do jednego z głównych założeń firmy, jakim jest upraszczanie komunikacji.
Procedura zgłoszenia usterki jest niezwykle klarowna i odbywa się przez stronę internetową. „To wielki krok dla polskiego rynku – mówi przedstawiciel firmy Plantronics. – „Niewiele firm może zapewnić rozpatrzenie gwarancji w ciągu jednego dnia roboczego. Użytkownik wchodzi na stronę plantronics.com i wybiera właściwy kraj, a potem loguje się do swojego konta, podając numer seryjny sprzętu i otrzymuje nowy w miejsce wadliwego. Wprowadzając gwarancję door-to-door, Plantronics chce zapewnić klientów, że ma pełne zaufanie do jakości swoich produktów.”
źródło: informacja prasowa