Pyszne jedzenie i filmowe emocje – teraz jeszcze łatwiej to połączyć

Serwis Pyszne.pl razem z HBO GO przygotowali luty pełen wrażeń. Od dziś do każdego zamówienia jedzenia klienci otrzymują bezpłatny miesiąc oglądania filmów i seriali w HBO GO.

Piątkowy wieczór z filmem i smacznym jedzeniem to zawsze dobry pomysł. Co innego może dostarczyć nam tylu miło spędzonych chwil jak ulubiony serial i świeżo przygotowana przekąska? Nie bez powodu w kinach sprzedawany jest  popcorn i nachos. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Pyszne.pl z ostatnich lat wynika, że aż 3 na 4 osoby podczas seansu lubią mieć pod ręką coś do pochrupania. Około 20% konsumentów podczas seansu korzysta z serwisu do zamawiania jedzenia.

Serwisy zdecydowały się na wspólną akcję, aby dostarczyć jeszcze więcej radości swoim użytkownikom. Sytuacja nie sprzyja wychodzeniu z domu, dlatego Pyszne.pl i HBO GO połączyły siły, aby zaproponować nam równie atrakcyjną alternatywę. “Wiemy z badań, że nasi klienci lubią zamawiać jedzenie na wieczorne seanse filmowe. Dlatego zainicjowaliśmy aktywację, która dostarcza im tej podwójnej przyjemności, zapraszając do współpracy jeden z ulubionych serwisów wielbicieli dobrego kina” – komentuje Marcin Schmidt, marketing manager Pyszne.pl. „Łączymy to, co wszyscy lubią: dobre jedzenie z dobrą rozrywką. 30 dni HBO GO w prezencie oznacza nieograniczony dostęp do 800 filmów i 300 seriali, dokumentów, koncertów i bajek dla dzieci. To brzmi jak plan na długie, zimowe wieczory” – mówi Agata Oleszkiewicz, trade marketing manager HBO GO.

Według danych Pyszne.pl daniem najczęściej zamawianym na wieczorne seanse jest pizza. Polacy coraz chętniej wybierają też różnorodne dania kuchni świata: sushi, curry, tacos, wege burgery i wiele innych. Mistrzowsko umilą one zapoznawanie się z nowościami HBO GO.

Promocja obowiązuje do 28.02.2021 lub do wyczerpania zapasów. By otrzymać darmowy kod na 30 dni do HBO GO należy złożyć zamówienie za minimum 20 zł, a także zapisać się do newslettera Pyszne.pl. Warunki promocji: www.pyszne.pl/hbo-go

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Jaki był Twitter w 2019 r.

Opublikowane przez - 17 lutego 2020 0
Po statystykach dla Facebooka Sotrender opublikował podsumowanie takich samych dla Twittera. Co się okazało? Największe profile w porównaniu do 2018…