Samsung może się pochwalić lojalnymi klientami

MobilityNewsAutor:

Premiera Samsung Galaxy Note 7 okazała się niezwykle problematyczna dla koreańskiego producenta. Na szczęście cała sprawa pomału zmierza do szczęśliwego finału, zarówno dla użytkowników jak i samego producenta.

galaxynote7

Cały czas trwa wymiana wadliwych urządzeń na nowe, Samsung zaoferował swoim klientom wymianę urządzenia bądź zwrot kosztów, jak się okazuje znaczna większość użytkowników ma pełne zaufanie do koreańskiego producenta i che otrzymać kolejny egzemplarzy Galaxy Note 7.

Według danych producenta 90% osób, które zakupiły Samsung Galaxy Note 7 skorzystało z możliwości wymiany urządzenia. W Singapurze gdzie dopiero od 10 dni można wymieniać smartfony 80% klientów pozostało przy urządzeniu Koreańczyków. Co ciekaw w rodzimej Korei sprawa ma się już nieco gorzej i zaledwie 60% osób, które nabyły Galaxy Note 7 z wadliwą baterią decyduje się na wymianę urządzenia.

Wydaje się, że oprócz oczywistych kosztów związanych z naprawą szkód i wymianą modeli na nowe Samsung nie poniósł, znacznie trudniejszych do odrobienia, strat wizerunkowych.

Źródło: gsmarena.com

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Kuba Pancewicz w T-Mobile

Opublikowane przez - 9 października 2019 0
Do kadry zarządzającej firmy T-Mobile Polska dołączy Kuba Pancewicz – ekspert z 20-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej. Wraz z początkiem…