Nowa kampania T-Mobile koncentruje się na najważniejszych atutach taryf Jump! – czyli nielimitowanych połączeniach krajowych, SMS-ach oraz MMS-ach do wszystkich sieci. Taryfy Jump! od momentu wprowadzenia w czerwcu 2014 r. zdobyły już ponad milion użytkowników. To na tym przesłaniu skupia się pierwszy z nowych spotów reklamowych. Utrzymany w kolorystyce charakterystycznej dla operatora zachęca, aby dołączyć do tego grona. Drugi, dłuższy spot podkreśla benefity taryf Jump! – dzięki prawdziwie nielimitowanym połączeniom, SMS-om i MMS-om, dzielenie się szczęściem z najbliższymi jest naprawdę proste i nie podlega żadnym ograniczeniom.

 

Nowy spot promuje również szybki Internet LTE 4G, który dla klientów T-Mobile jest teraz dostępny o 50% taniej. Nowa oferta obejmuje wszystkie pakiety Internetu, którym można cieszyć się na różnych urządzeniach mobilnych m.in. na komputerach, laptopach i tabletach.

 W radio i Internecie rusza kampania informująca o noworocznej ofercie Mix w T-Mobile, której głównym benefitem jest duża paczka Internetu – 12 GB Internetu za darmo, do swobodnego wykorzystania przez cały rok już przy zobowiązaniu na 24 doładowania.

Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję, OOH, radio i Internet. Kampanię w mediach uzupełniają działania BTL w punktach sprzedaży. Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Filmy i plakaty z kampanii można obejrzeć tutaj

źródło: T-Mobile