Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie. W stworzeniu awangardowej kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów marki Samsung – Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5, zostali też zaangażowani: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.
W kreatywnej koncepcji kampanii zdjęciowej położono nacisk na takie elementy, jak: dwustronnie zakrzywiony wyświetlacz, udoskonalone aparat fotograficzny i kamerę, wspomagający kreatywność rysik S Pen oraz technologie szybkiego ładowania przewodowego i bezprzewodowego. Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna.
Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu, pasjonuje się fotografią. Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię – powiedziała Hadid. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale – sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń.
Źródło: Samsung