T-Mobile prezentuje raport odpowiedzialności biznesu

T-Mobile Polska opublikował raport społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma wydała pełne podsumowanie działań podjętych w 2019 roku – z CR-owymi aktywnościami operatora można zapoznać się w raporcie w wersji online, w którym wykorzystano elementy technologii virtual reality.

Wydany przez T-Mobile raport przedstawia zaangażowanie firmy w rozwój zrównoważonego biznesu. Najważniejsze w tym zakresie są rozwiązania zawarte w „Strategii odpowiedzialnego biznesu 2020-2025” oraz strategii WE CARE.

Raport jest jednocześnie zobowiązaniem do podejmowania w przyszłości kolejnych inicjatyw, by realizować cele odpowiedzialnej społecznie organizacji. Jego elementem jest przedstawienie mapy najważniejszych działań i inicjatyw firmy w technologii VR.

Struktura raportu opiera się na filarach strategii WE CARE oraz zawiera kluczowe informacje nt. modelu zarządzania w firmie, działań podejmowanych na rzecz bezpieczeństwa w Internecie, edukacji dzieci, odpowiedzialności wobec pracowników, wspierania różnorodności, wolontariatu pracowniczego, etyki i compliance oraz zaangażowania społecznego. Istotnym elementem raportu jest prezentacja działań na rzecz środowiska naturalnego.

Raport został opracowany zgodnie ze światowymi wytycznymi Global Reporting Initiative GRI Standards oraz był poddany weryfikacji zewnętrznej przez niezależną firmę audytorską.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Kolejne trzęsienie ziemi w T-Mobile

Opublikowane przez - 27 lutego 2015 0
Wojciech Pronobis (dyrektor marketingu post-paid), Piotr Chrząszcz (dyrektor departamentu zarządzania kanałami sprzedaży), Christopher Pasek (odpowiadał za strategię cenową) i Michał Piotrowski…