T-Mobile także gotowy na zwiększone obciążenie sieci

Operator zapewnia, że jego infrastruktura jest przygotowana na zwiększone zapotrzebowanie na usługi, zarówno internetowe, jak i głosowe. Liczba połączeń wzrosła w ostatnich dniach średnio o 50%, a wykorzystanie danych o 20%.

W związku z zagrożeniem koronawirusem wielu Polaków postanowiło pozostać w domu. W tej sytuacji możliwość kontaktu z bliskimi oraz kontynuowania aktywności zawodowej stają się szczególnie ważne. N

Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń. Od czwartku, 12 marca, odnotowano średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w sieci T-Mobile. Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%. W weekend również zanotowaliśmy wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00).

W ostatni piątek 13 marca, w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays, zaoferowano 3GB danych w aplikacji Mój T-Mobile. Również w tym tygodniu telekom przygotował kolejne darmowe gigabajty, które będzie można aktywować w aplikacji.

Sklepy T-Mobile znajdujące się w wielkopowierzchniowych galeriach handlowych, których dotyczy piątkowa decyzja rządu, pozostaną zamknięte. Otwarte pozostają sklepy uliczne, jednak w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników, w pierwszej kolejności operator zachęca do korzystania z aplikacji Mój T-Mobile, w której można zrealizować większość operacji na koncie klienta w tym opłacenie faktury, doładowanie konta czy uruchomienie dodatkowych pakietów danych.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane