Uhonoruj swój świat. Wywiad z Michaelem Jing – Head of HONOR Polska

Jaka jest polityka rozwoju produktów i marki HONOR?

W związku z dynamicznie zmieniającym się światem młodego pokolenia marka HONOR także zdecydowała się wkroczyć w nową erę. Naszą nową misją jest stworzenie inteligentnego świata, który należy do młodych ludzi. Dzięki przechodzącym, nakładającym się na siebie kolorom nowe logo marki HONOR jest odzwierciedleniem dynamicznego życia. Nowy slogan „HONOR My World” oznacza śmiałość w podejmowaniu nowych wyzwań i dbanie o rozwój osobisty. HONOR zachęca wszystkich młodych ludzi do budowania własnego nowego świata. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby młodego pokolenia w najbliższym czasie wprowadzimy kolejne innowacyjne rozwiązania technologiczne. Nasze plany są ambitne. Dążymy do osiągnięcia 4 miejsca w udziałach rynkowych w ciągu 3 lat. W 2019 roku HONOR planuje wprowadzenie na polski rynek nowych produktów i zwiększenie dla nich wsparcia marketingowego. Ponieważ skupiamy się na użytkownikach chcemy być wszędzie tam, gdzie oni są, czyli m.in. w mediach społecznościowych, prasie i kinach, a także na ulicach z outdoorem. Intensywny rozwój marki HONOR związany jest także z bliską współpracą z rosnącym gronem partnerów biznesowych. Obecnie nasze smartfony można kupić już m.in. w sklepach: Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD i x-kom.

Jaka jest Twoja strategia na sprzedaż i dystrybucję, co się zmieni?

HONOR oferuje smartfony w zróżnicowanych cenach tak, aby każdy użytkownik mógł wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie. Mamy ambicję oferowania pełnej palety produktów. Każdego dnia poznajemy potrzeby klientów i pracujemy nad rozwiązaniami, które je zaspokoją. Obecnie najważniejsza dla nas jest średnia półka, czyli modele w cenie 1000 – 1500 zł, ale pracujemy również nad produktami premium. Pierwszym z nich jest dostępny od stycznia tego roku HONOR View20 z kamerą 48Mpix, który z dnia na dzień zdobywa coraz więcej fanów.

Rozszerzamy nasz kanał dystrybucji. Chcemy być dostępni w sklepach stacjonarnych i on-line, ale również u operatorów. Zależy nam na tym, aby osoby zainteresowane zakupem urządzeń HONOR mogły je kupić w dowolnym miejscu o dowolnej porze.

huawei p30 pro

Jakich produktów możemy się spodziewać w nadchodzącym roku?

HONOR wprowadza najnowocześniejsze, innowacyjne produkty w oparciu o dogłębne zrozumienie potrzeb lokalnych klientów, tak aby każdy rynek otrzymywał rozwiązania najlepiej dopasowane do swoich potrzeb. W Polsce systematycznie zwiększamy portfolio produktowe. W styczniu wprowadziliśmy wyjątkowy model HONOR View20, latem zaprezentujemy Polakom kolejne funkcjonalne i designerskie smartfony. Obecnie – poza smartfonami – mamy także w ofercie HONOR Band 4 dla amatorów sportu i osób monitorujących swój stan zdrowia. Wkrótce do sklepów wejdzie HONOR Watch Magic dla tych użytkowników, którzy chcą korzystać równocześnie z funkcjonalności sportowej opaski i smartwatcha. Kolejnym innowacyjnym produktem będą HONOR Flypods – bezprzewodowe słuchawki Bluetooth idealne dla aktywnych osób lubiących dobrą jakość dźwięku.

Rynek szuka innowacji i ceny …? Rozwiń jak się ma potrzeba i oczekiwania do oferty.

Badanie konsumenckie przeprowadzone przez HONOR i Kantar Millward Brown wśród 1800 użytkowników smartfonów w wieku 15-38 lat w sześciu krajach Europy pokazało, że fotografowanie, korzystanie z mediów społecznościowych, przeszukiwanie sieci i czytanie e-maili są  najważniejsze zdaniem respondentów funkcjami nowoczesnych smartfonów. Młodzi Polacy bardzo lubią robić zdjęcia i dzielić się nimi w sieciach społecznościowych – tutaj przydają się doskonałej jakości aparaty wspierane sztuczną inteligencją. Widzimy również, że Polacy cenią długi czas pracy na baterii, jakość wykonania i piękny design smartfonów. Mając to na uwadze, dostarczamy im dokładnie takie produkty, jakich potrzebują.

W Polsce największą popularnością cieszą się smartfony w cenach 1000 – 1500 zł, a takich w portfolio HONOR mamy najwięcej. Wbrew powszechnej opinii Polacy cenią kolor – pokazuje to ogromne zainteresowanie i oczekiwanie użytkowników na pojawienie się w sprzedaży czerwonych modeli HONOR 8X. Sprzedały się one w błyskawicznym tempie.

Jakie są cele sprzedażowe na 2019 r.?

HONOR to młoda marka dla młodych i młodych duchem ludzi, która dąży do sprostania ich nieustannie rosnącym wymaganiom. Nasze plany są ambitne. Dążymy do zajęcia 4 miejsca w udziałach rynkowych w ciągu 3 lat. W 2019 roku planujemy podwojenie udziałów w polskim rynku osiągniętych w roku ubiegłym. Wprowadzimy nowe produkty i zwiększymy dla nich wsparcie marketingowe. Tym samym zwiększy się również obecność marki w mediach.

Będą akcesoria dedykowane do telefonów HONOR?

Rozumiemy, że akcesoria są ważne dla konsumentów i wkrótce będziemy je wprowadzać na polski rynek.

HONOR wprowadza najnowocześniejsze, innowacyjne produkty w oparciu o dogłębne zrozumienie potrzeb lokalnych klientów. W Polsce systematycznie zwiększamy portfolio produktowe. Obecnie – poza smartfonami – mamy już wspomniane HONOR Band 4 dla amatorów sportu i osób monitorujących swój stan zdrowia. Wkrótce wprowadzimy HONOR Watch Magic dla tych użytkowników, którzy chcą móc korzystać równocześnie z funkcjonalności sportowej opaski i smartwatcha.

Tomasz Cieślak

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Powiązane

Nowa marka gamingowa w Polsce

Opublikowane przez - 26 listopada 2015 0
W grudniu na polski rynek wejdzie RAVCORE, nowa marka gamingowa. W ofercie firmy znajdą się myszy, klawiatury, słuchawki, głośniki, podkładki,…