W dniach 18-19 listopada 2015 roku w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Warsaw International Media Summit. Wydarzenie skupia się wokół najnowszych strategii i trendów, które obowiązują na rynku telekomunikacyjnym i mediów. Organizatorem konferencji jest firma MM Conferences.
Nad poziomem merytorycznym wydarzenia czuwa Rada Programowa, której przewodniczącym jest Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu EmiTel. Rada wyznacza tematy dyskusji podejmowanych podczas kongresu. Jej skład tworzą prezesi najważniejszych firm sektora telekomunikacyjnego i medialnego, a także kluczowi przedstawiciele administracji centralnej oraz instytucji związanych z branżą.
Kongres skierowany jest przede wszystkim do przedstawicieli kadry menedżerskiej, ściśle związanych ze zdobywaniem wiedzy w zakresie rozwoju rynku telekomunikacji w Polsce. Wybitne grono gości gwarantuje wysoki poziom merytoryczny konferencji, a podjęte debaty przynoszą realne rozwiązania gotowe do zastosowania w branży.
W panelach poruszane będą tematy takie, jak:
- Jednolity Rynek cyfrowy – dla kogo jest szansą, dla kogo zagrożeniem
- Super connected consumers – konsumpcja mediów w erze cyfrowej
- Rozwój rynku TV – dystrybucja treści
- Wykorzystanie technologii w służbie mediów
- Czy obowiązujące normy prawa są wystarczające by chronić prywatność klienta korzystającego z usług cyfrowych
- Ochrona praw konsumenta na rynku telekomunikacyjnym
Wśród panelistów znajdą się osobistości świata telekomunikacji i mediów, które na co dzień zmagają się z wyzwaniami tej branży. Będą to m.in.: Magdalena Gaj, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Robert Bednarski, Country Director, Central Eastern Europe, Facebook, Jarosław Kuźniar, redaktor TVN, Adam Sawicki, Prezes Zarządu, T-mobile Polska, Simão Ferraz de Campos Neto, Doradca w ITU-T Study Group 16, Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU), Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęła redakcja Mobility