Wolimy telewizory od smartfonów

Roman PakotaAutor:
Współczesne smartfony, dzięki szerokiej gamie opcji i możliwości, zawładnęły wieloma dziedzinami naszego życia. Mimo to wciąż zdecydowana większość użytkowników woli oglądać materiały video na telewizorze – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound.

Ponad 87% biorących udział w badaniu stwierdziło, że woli oglądać materiały video na telewizorze niż na smartfonie. 65% zadeklarowało, że „zdecydowanie” preferuje telewizor.

Jakość obrazu i dźwięku kluczowe

Do wyboru telewizora jako najlepszego urządzenia do oglądania video skłania przede wszystkim jakość. Lepszy obraz przekonuje ponad 80% ankietowanych. Niewiele mniej, bo 79% zwraca uwagę na wyższą jakość dźwięku, jaką gwarantuje telewizor. Dość ogólny czynnik, czyli po prostu lepsze doznania w trakcie seansu na telewizorze, przekonują natomiast 83% biorących udział w badaniu dla Philips TV & Sound.

Współczesne telewizory to smart TV, a zatem inteligentne urządzenia wyposażone w dostęp do Internetu. Dzięki temu umożliwiają oglądanie zarówno tradycyjnej telewizji, jak i korzystanie z szerokiej gamy aplikacji, w tym serwisów streamingowych i platform VOD oferujących filmy oraz seriale online. Dają zatem praktycznie takie same możliwości, jeśli chodzi o dostęp do różnorodnych treści video online, jak smartfony. Oglądanie ich przed dużym ekranem, w otoczeniu dźwięku wysokiej jakości, pozwala jednak czerpać więcej przyjemności z seansu – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

Ważny jest również komfort oglądania

Oprócz jakości dźwięku i obrazu, dla użytkowników w Polsce bardzo ważny jest również komfort. Blisko 69% ankietowanych ustawia swój telewizor w centralnym miejscu pokoju – tam, gdzie jest on dobrze widoczny, co pozwala oddać się rozrywce w wygodny sposób. Ponad 61% badanych stwierdziło natomiast, że telewizor to istotny element ich salonu.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powiązane

Action z kontraktem z firmą Tenda

Opublikowane przez - 6 czerwca 2019 0
Action Business Center rozpoczęła współpracę z firmą Tenda. To chiński dostawca rozwiązań sieciowych. Umowa autoryzowanej dystrybucji dotyczy całego asortymentu marki,…

Kuba Pancewicz w T-Mobile

Opublikowane przez - 9 października 2019 0
Do kadry zarządzającej firmy T-Mobile Polska dołączy Kuba Pancewicz – ekspert z 20-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej. Wraz z początkiem…