Wystartował pierwszy Mi Zone

W niecały rok po uruchomieniu kanału sprzedaży Xiaomi w Polsce światło dzienne ujrzał jej detaliczny filar – sklep Mi Zone. Na razie jest jeden, ale partner Xiaomi – ABC Data zapewnia, że nie będzie jedyny.

Po ośmiu miesiącach od wejścia do Polski Xiaomi uruchomiło Mi Zone – specjalną strefę sygnowaną logo tego producenta. To kolejny krok po wprowadzeniu marki na polski rynek chińskiej marki we wrześniu 2016 r., które było jednoczesnym uruchomieniem nowego oficjalnego kanału sprzedaży. Strefy Mi Zone są jej wsparciem detalicznym. Wyłącznym partnerem reprezentującym Xiaomi w Polsce i regionie pozostaje ABC Data.

Według Ilony Weiss, prezes zarządu ABC Data, to 101 Mi Zone uruchomiony przez Xiaomi na świecie.

Do połowy maja sprzedaż w Polsce osiągnęła wyższy poziom, niż w I kwartale tego roku. Dlatego podtrzymujemy prognozę osiągnięcia poziomu 10% udziału w rynku – powiedziała Ilona Weiss.

Z kolei Andrzej Kuźniak, wiceprezes zarządu ABC Data podkreślał, że Mi Zone, to nie tylko sklep.

Oczywiście każdy chętny będzie mógł tu produkty Xiaomi kupić. Ale będzie mógł je także dotknąć, sprawdzić jak w rzeczywistości wyglądają. Wszystkie oferowane w Mi Zone urządzenia działają, to nie są i nigdy nie będą atrapy. Co więcej – będzie tu można znaleźć urządzenia, które dopiero są wprowadzane do sprzedaży. Chętni będą je mogli obejrzeć, na miejscu przetestować i na tej podstawie podjąć decyzję o ewentualnym późniejszym zakupiepowiedział Andrzej Kuźniak.

Mi Zone został uruchomiony w warszawskim CH Arkadia i ma charakter „wyspy”. Zdaniem przedstawicieli ABC Data na lokal trzeba by było czekać 3-4 lata (Arkadia to jedna z modniejszych i bardziej popularnych warszawskich galerii handlowych, nie bez znaczenia jest tu dobra lokalizacja), tymczasem przedstawicielom Xiaomi zależało na jak najszybszym uruchomieniu przedsięwzięcia. Nie oznacza to wcale, że w przyszłości wyspy nie zastąpi salon.

Najważniejszą jej częścią są oczywiście smartfony. W momencie wejścia marki Xiaomi do Polski pokazano 3 modele, w momencie startu Mi Zone było ich już 10. Wśród nich m.in. flagowy model Mi Note 2, smartfony z serii Redmi: Redmi 4A, Redmi 4X i Redmi Note 4, a także znane już Mi 5 i Mi Max. Niebawem do oferty Mi Zone powinny trafić kolejne flagowce: Mi 6 i Mi Max 2.

Jednak Xiaomi to nie tylko smartfony. W ofercie Mi Zone znalazły się głośniki Mi Bluetooth Speaker, przenośne ładowarki Xiaomi Mi Power Bank, przystawki telewizyjne Mi Box 4K, opaski Mi Band 2, oraz rozwiązania sieciowe Xiaomi Mi Router 3.

Ponadto chiński producent pokazał wirtualne gogle Mi VR Play, oczyszczacz powietrza Mi Air Purifier i indukcyjne urządzenia do gotowania ryżu MiJia Induction Heating Pressure Rice. Lista oferowanych produktów sięgnie prawie 40 pozycji.

To nie jedyny Mi Zone jaki pojawi się w Polsce, choć na razie nie wiadomo, kiedy uruchomiony zostanie kolejny.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Powiązane

Wybierz swój biurowy styl

Opublikowane przez - 27 kwietnia 2016 0
Na jakość rozmów pracowników call center, a zatem na jakość obsługi klienta wpływa nie tylko krystalicznie czysty dźwięk po obu…